Ekrany w witrynach sklepowych
Witryna to wirtualne okno do świata dla Twoich potencjalnych klientów.
Jej głównym celem jest przyciągnięcie uwagi i zaprezentowanie wyselekcjonowanych treści na zewnątrz.
Ekrany do Witryny zostały zaprojektowane z myślą o doskonałym prezentowaniu się w każdej witrynie sklepowej. Posiadają wysoką jasność sięgającą 4000 nitów, sprawia, że wyświetlane treści są zawsze klarowne i wyraźne, nawet w intensywnym świetle słonecznym.
Ekrany LG są gotowe do pracy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Specjalna matryca umożliwia pracę w bardzo wysokich temperaturach – wewnętrzne testy wykazały, że panele są w stanie pracować nawet w temperaturze 110°C.
Smukła obudowa pozwala na montaż ekranu w każdej witrynie.
Ekrany w witrynach sklepowych
W zależności od lokalizacji witryny spotykamy witryny skierowana na zewnątrz jak i witryny wewnętrzne np. w centrum handlowym. Dla każdej z tych lokalizacji dostępne są monitory o różnych jasnościach.
Monitory do witryn są dostępne w różnych rozmiarach:
- Gdy monitor skierowany jest na ulicę: 46”, 49″, 55” oraz 75″.
- Gdy witryna znajduje się wewnątrz, np. w centrum handlowym: 43″, 50″, 55″, 65″, 75″, 85″ 98″.
Jesteśmy w stanie dostosować monitor niemal do każdej witryny, dysponując szerokim portfolio różnych uchwytów, takich jak:
- stojak podłogowy,
- stojak podłogowy z zabudowanym monitorem,
- uchwyt sufitowy z możliwością regulacji wysokości monitora,
- montaż monitora na linkach
Ekrany Witrynowe
- Personalizacja komunikacji: Digital Signage umożliwia dostosowanie komunikatów do potrzeb konkretnych grup pacjentów czy personelu, co pozwala na bardziej efektywne przekazywanie informacji.
- Zwiększenie zaangażowania pacjentów: Interaktywne ekrany mogą angażować pacjentów poprzez interaktywne quizy zdrowotne, informacje wizualne czy filmy edukacyjne, co może przyczynić się do lepszego zrozumienia ich stanu zdrowia oraz planu leczenia.
- Optymalizacja czasu oczekiwania: Poprzez dostarczanie aktualnych informacji dotyczących czasu oczekiwania na wizytę czy statusu przyjęcia, Digital Signage może pomóc w minimalizowaniu frustracji pacjentów i poprawie ich doświadczenia w placówce medycznej.
- Zwiększenie efektywności personelu: Dzięki możliwości szybkiego aktualizowania informacji oraz automatyzacji procesu przekazywania komunikatów, Digital Signage może pomóc personelowi medycznemu w lepszym zarządzaniu czasem i zasobami.
- Promocja zdrowego stylu życia: Poprzez wyświetlanie treści edukacyjnych na temat zdrowego stylu życia oraz profilaktyki chorób, cyfrowe ekrany mogą przyczynić się do poprawy świadomości zdrowotnej społeczności lokalnej.
Wnioskując, Digital Signage stanowi nieocenione narzędzie komunikacji i informacji w placówkach medycznych, pozwalając na dostarczanie istotnych komunikatów, edukację zdrowotną oraz promocję usług medycznych, co przekłada się na poprawę doświadczenia pacjentów i efektywności pracy personelu medycznego.
Dobierzemy odpowiedni uchwyt oraz stojak. Możliwość zarządzania ekranami z chmury.
Czy potrzebują Państwo porady eksperta na temat monitorów?
Prosimy o kontakt w celu zarezerwowania lub przeprowadzenia bezpłatnych konsultacji.
Zadzwoń lub wypełnij formularz.
Daniel Kowalski – tel. 512 800 825