Ekrany w witrynach sklepowych

  1. Home
  2. /
  3. Ekrany w witrynach sklepowych

Ekrany w witrynach sklepowych

Witryna to wirtualne okno do świata dla Twoich potencjalnych klientów.
Jej głównym celem jest przyciągnięcie uwagi i zaprezentowanie wyselekcjonowanych treści na zewnątrz.

Ekrany do Witryny zostały zaprojektowane z myślą o doskonałym prezentowaniu się w każdej witrynie sklepowej. Posiadają wysoką jasność sięgającą 4000 nitów, sprawia, że wyświetlane treści są zawsze klarowne i wyraźne, nawet w intensywnym świetle słonecznym.

Ekrany LG są gotowe do pracy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Specjalna matryca umożliwia pracę w bardzo wysokich temperaturach – wewnętrzne testy wykazały, że panele są w stanie pracować nawet w temperaturze 110°C.

Smukła obudowa pozwala na montaż ekranu w każdej witrynie.

Ekrany w witrynach sklepowych

W zależności od lokalizacji witryny spotykamy witryny skierowana na zewnątrz jak i witryny wewnętrzne np. w centrum handlowym. Dla każdej z tych lokalizacji dostępne są monitory o różnych jasnościach.

Monitory do witryn są dostępne w różnych rozmiarach:

  • Gdy monitor skierowany jest na ulicę: 46”, 49″, 55” oraz 75″.
  • Gdy witryna znajduje się wewnątrz, np. w centrum handlowym: 43″, 50″, 55″, 65″, 75″, 85″ 98″.

Jesteśmy w stanie dostosować monitor niemal do każdej witryny, dysponując szerokim portfolio różnych uchwytów, takich jak:

  • stojak podłogowy,
  • stojak podłogowy z zabudowanym monitorem,
  • uchwyt sufitowy z możliwością regulacji wysokości monitora,
  • montaż monitora na linkach

Ekrany Witrynowe

  1. Personalizacja komunikacji: Digital Signage umożliwia dostosowanie komunikatów do potrzeb konkretnych grup pacjentów czy personelu, co pozwala na bardziej efektywne przekazywanie informacji.
  2. Zwiększenie zaangażowania pacjentów: Interaktywne ekrany mogą angażować pacjentów poprzez interaktywne quizy zdrowotne, informacje wizualne czy filmy edukacyjne, co może przyczynić się do lepszego zrozumienia ich stanu zdrowia oraz planu leczenia.
  3. Optymalizacja czasu oczekiwania: Poprzez dostarczanie aktualnych informacji dotyczących czasu oczekiwania na wizytę czy statusu przyjęcia, Digital Signage może pomóc w minimalizowaniu frustracji pacjentów i poprawie ich doświadczenia w placówce medycznej.
  4. Zwiększenie efektywności personelu: Dzięki możliwości szybkiego aktualizowania informacji oraz automatyzacji procesu przekazywania komunikatów, Digital Signage może pomóc personelowi medycznemu w lepszym zarządzaniu czasem i zasobami.
  5. Promocja zdrowego stylu życia: Poprzez wyświetlanie treści edukacyjnych na temat zdrowego stylu życia oraz profilaktyki chorób, cyfrowe ekrany mogą przyczynić się do poprawy świadomości zdrowotnej społeczności lokalnej.

Wnioskując, Digital Signage stanowi nieocenione narzędzie komunikacji i informacji w placówkach medycznych, pozwalając na dostarczanie istotnych komunikatów, edukację zdrowotną oraz promocję usług medycznych, co przekłada się na poprawę doświadczenia pacjentów i efektywności pracy personelu medycznego.

Dobierzemy odpowiedni uchwyt oraz stojak. Możliwość zarządzania ekranami z chmury.

Czy potrzebują Państwo porady eksperta na temat monitorów?

Prosimy o kontakt w celu zarezerwowania lub przeprowadzenia bezpłatnych konsultacji.
Zadzwoń lub wypełnij formularz.